Nave operationale
Salupa JUPITER

Salupa de servitute
Capacitate | 13 de persoane | |
Anul Constructiei/Santierul | 1981/Ribinsk URSS | |
Lungime Maxima (m) | 12,61 | |
Latime Maxima (m) | 2,86 | |
Pescaj Maxim (m) | 0,62 | |
TRB | ||
Motor Principal | 1×150 CP | |
Tip Motor | 3D6SP 15/18 |
Salupa Sorana 3

Salupa de servitute
Capacitate | 13 de persoane | |
Anul Constructiei/Santierul | 1990/Ribinsk URSS | |
Lungime Maxima (m) | 12,56 | |
Latime Maxima (m) | 3,06 | |
Pescaj Maxim (m) | 0,83 | |
TRB | ||
Motor Principal | 1×150 CP | |
Tip Motor | 3D6SP 15/18 |
Salupa Saturn

Salupa de servitute
Capacitate | 13 de persoane | |
Anul Constructiei/Santierul | 1981/Ribinsk URSS | |
Lungime Maxima (m) | 12,61 | |
Latime Maxima (m) | 2,86 | |
Pescaj Maxim (m) | 0,62 | |
TRB | ||
Motor Principal | 1×150 CP | |
Tip Motor | 3D6 C |
Salupa Sorana 2

Salupa de servitute
Capacitate | 13 de persoane | |
Anul Constructiei/Santierul | 1990/Ribinsk URSS | |
Lungime Maxima (m) | 12,56 | |
Latime Maxima (m) | 3,06 | |
Pescaj Maxim (m) | 0,83 | |
TRB | ||
Motor Principal | 1×150 CP | |
Tip Motor | 3D6SP 15/18 |
Salupa Sorana 3

Salupa de servitute
Capacitate | 13 de persoane | |
Anul Constructiei/Santierul | 1990/Ribinsk URSS | |
Lungime Maxima (m) | 12,56 | |
Latime Maxima (m) | 3,06 | |
Pescaj Maxim (m) | 0,83 | |
TRB | ||
Motor Principal | 1×150 CP | |
Tip Motor | 3D6SP 15/18 |
Salupa Sorana 1

Salupa de servitute
Capacitate | 13 de persoane | |
Anul Constructiei/Santierul | 1990/Ribinsk URSS | |
Lungime Maxima (m) | 12,56 | |
Latime Maxima (m) | 3,06 | |
Pescaj Maxim (m) | 0,83 | |
TRB | ||
Motor Principal | 1×150 CP | |
Tip Motor | 3D6SP 15/18 |
Remorcher Hercules

Clasa | Bureau Veritas I-HULL-MACH Tug Fire fighting ship-E Unrestricted navigation ICE CLASS IA SUPER | |
Anul Constructiei/ Santierul |
1988/ Santierul naval Braila | |
Inaltime constructiva | 7,90 m | |
Lungime Maxima | 68,83 m | |
Latime Maxima | 16,50 m | |
Pescaj Maxim | 6,40 m | |
TRB | 2388 tone | |
Nr. si tipul motoarelor |
2 x ABC 12 DZC-900-174-K C2 | |
Puterea totala a motoarelor |
2 x 2500 kW | |
Zona de navigatie | Maritim nelimitata. |
R/M HERCULES este prima dintre navele cu destinatie speciala, cu caracter strategic pentru Romania, fiind echipata pentru operatiuni de cautare si salvare de vieti omenesti pe mare, salvare si remorcare a navelor maritime aflate in pericol, operatiuni de depoluare cat si operatiuni de spargere a ghetii in sectorul maritim al Dunarii.
Nava SAR Topaz

Nava de cautare si salvare
Clasa | – | |
Anul Constructiei/ Santierul |
2003/Tyovene OY Finlanda | |
Inaltime constructiva | 1,80 m | |
Lungime Maxima (m) | 15,3 m | |
Latime Maxima (m) | 4,20 m | |
Pescaj Maxim (m) | 0,65 m | |
TRB | 23 tone | |
Nr. si tipul motoarelor |
2 x Diesel SCANIA 9 DSI 55 M04 E ISO | |
Puterea totala a motoarelor |
2×306 kW | |
Zona de navigatie | Maritima, pana la max. 16 MM fata de locurile de adapost. |
Este o salupa de cautare si salvare si poate prelua la bord pana la 6 persoane aflate in dificultate.
Nava SAR Theia

Nava de cautare si salvare
Clasa | Lloyd’s Register 100AI SSC Patrol, Mono, HSC, G3, MCH, UMS | |
Anul Constructiei/ Santierul |
2022/ Baltic Workboats Shipyards, Estonia | |
Inaltime constructiva | 2,33 m | |
Lungime Maxima | 18,60 m | |
Latime Maxima | 5,07 m | |
Pescaj Maxim | 1,06 m | |
TRB | 36 tone | |
Nr. si tipul motoarelor |
2 x Volvo Penta | |
Puterea totala a motoarelor |
2 x 735 kW | |
Zona de navigatie | Maritima, pana la max. 150 MM fata de locurile de adapost. |
Nava SAR THEIA este o nava specializata SAR pentru:
– misiuni de cautare si salvare a vietii omenesti.
– patrundere rapida in camp de foc, stins incendiu, extragere persoane in pericol;
– misiuni de remorcaj in regim de urgenta;
– misiuni de evacuare medicala de urgenta;
– misiuni de asistenta in operatiuni de preluare migranti;
– misiuni de asistenta si salvare in largul marii;
– transfer personal/raniti in operatiuni elicopter.
Poate prelua la bord 35 de persoane aflate in dificultate.
Nava SAR Phoenix

Nava de cautare si salvare
Clasa | Lloyd’s Register 100AI SSC Patrol, Mono, HSC, G3, MCH, UMS | |
Anul Constructiei/ Santierul |
2022/ Baltic Workboats Shipyards, Estonia | |
Inaltime constructiva | 2,33 m | |
Lungime Maxima | 18,60 m | |
Latime Maxima | 5,07 m | |
Pescaj Maxim | 1,06 m | |
TRB | 36 tone | |
Nr. si tipul motoarelor |
2 x Volvo Penta | |
Puterea totala a motoarelor |
2 x 735 kW | |
Zona de navigatie | Maritima, pana la max. 150 MM fata de locurile de adapost. |
Nava SAR PHEONIX este o nava specializata SAR pentru:
– misiuni de cautare si salvare a vietii omenesti.
– patrundere rapida in camp de foc, stins incendiu, extragere persoane in pericol;
– misiuni de remorcaj in regim de urgenta;
– misiuni de evacuare medicala de urgenta;
– misiuni de asistenta in operatiuni de preluare migranti;
– misiuni de asistenta si salvare in largul marii;
– transfer personal/raniti in operatiuni elicopter.
Poate prelua la bord 35 de persoane aflate in dificultate.
Nava SAR Opal

Nava de cautare si salvare
Capacitate | 25 de persoane | |
Anul Constructiei/Santierul | 2002/Tyovene OY Finlanda | |
Lungime Maxima (m) | 15,3 | |
Latime Maxima (m) | 4,20 | |
Pescaj Maxim (m) | 0,65 | |
TRB | ||
Motor Principal | 2×410 CP | |
Tip Motor | SCANIA 9 DSI 55M |
Nava SAR Artemis

Clasa | Lloyd’s Register 100AI SSC Patrol, Mono, HSC, G4, MCH, UMS | |
Anul Constructiei/ Santierul |
2022/ Baltic Workboats Shipyards, Estonia | |
Inaltime constructiva | 2,71 m | |
Lungime Maxima | 21,97 m | |
Latime Maxima | 5,44 m | |
Pescaj Maxim | 1,67 m | |
TRB | 66 tone | |
Nr. si tipul motoarelor |
2 x Volvo Penta | |
Puterea totala a motoarelor |
2 x 551 kW | |
Zona de navigatie | Maritima, pana la max. 250 MM fata de locurile de adapost. |
Nava SAR ARTEMIS este o nava specializata din aluminiu Patrol/SAR cu wave piercing si capacitate de autoredresare in cazul rasturnarii, conceputa special pentru toate conditiile meteorologice, destinata pentru:
– misiuni de cautare si salvare a vietii omenesti;
– asistenta si salvare;
– patrundere rapida in camp de foc, stingere incendiu, extragere persoane aflate in pericol;
– misiuni de remorcaj in regim de urgenta;
– misiuni de evacuare medicala de urgenta;
– misiuni de asistenta in operatiuni de preluare migranti;
– misiuni de asistenta si serviciu in lucrari offshore;
– transfer personal/raniti in operatiuni elicopter.
Poate lua la bord 35 de persoane aflate in dificultate.
Nava SAR Apollo

Nava de cautare si salvare
Clasa | Lloyd’s Register 100A1 SSC Patrol, Mono, HSC, G4, MCH, UMS | |
Anul Constructiei/ Santierul |
2018/ Baltic Workboats AS, Estonia | |
Inaltime constructiva | 2,66 m | |
Lungime Maxima | 21,97 m | |
Latime Maxima | 5,44 m | |
Pescaj Maxim | 1,03 m | |
TRB | 63 tone | |
Viteza de croaziera | 20 noduri | |
Viteza Maxima | 25 noduri | |
Nr. si tipul motoarelor |
2 x Volvo Penta | |
Puterea totala a motoarelor |
2 x 551 kW | |
Zona de navigatie | Maritima, pana la max. 250 MM fata de locurile de adapost. |
SAR APOLLO are capacitate de autoredresare si poate prelua la bord peste 44 de persoane, este dotata cu o ambarcatiune rapida de urgenta care poate atinge o viteza de peste 36 de noduripentru recuperare si transfer persoane, interventie in zona plajelor, platforma de transfer elicopter, capacitate de transport a cel putin 2 persoane pe targa, capacitate de stins incendii la nave si de intrare in zona cu perdea de foc pentru extragerea victimelor, carlig de remorcaj pentru interventii de urgenta, camera de termoviziune necesara atat in cazul interventiilor de cautare si salvare pe timp de noapte, cat si in cele de stins incendiul; instalatie de comunicare voce, pe distante mari indiferent de starea vremii, echipament de interventiein caz de incendiu pentru personal specializat, echipamente specializate pentru recuperarea si transferul persoanelor din apa.
Nava SAR Albatros

Nava de cautare si salvare
Capacitate | 24 de persoane | |
Anul Constructiei/Santierul | 2001/Mangalia | |
Lungime Maxima (m) | 17,67 | |
Latime Maxima (m) | 5,10 | |
Pescaj Maxim (m) | 1,6 | |
TRB | 56 | |
Motor Principal | 2×420 CP | |
Tip Motor |
CATERPILLAR 3126DITA |
Nava SAR Ares

Clasa | Lloyd’s Register 100AI SSC Patrol, Mono, HSC, G4, MCH, UMS | |
Anul Constructiei/ Santierul |
2022/ Baltic Workboats Shipyards, Estonia | |
Inaltime constructiva | 2,71 m | |
Lungime Maxima | 21,97 m | |
Latime Maxima | 5,44 m | |
Pescaj Maxim | 1,67 m | |
TRB | 66 tone | |
Nr. si tipul motoarelor |
2 x Volvo Penta | |
Puterea totala a motoarelor |
2 x 551 kW | |
Zona de navigatie | Maritima, pana la max. 250 MM fata de locurile de adapost. |
Nava SAR ARES este o nava specializata din aluminiu Patrol/SAR cu wave piercing si capacitate de autoredresare in cazul rasturnarii, conceputa special pentru toate conditiile meteorologice, destinata pentru:
– misiuni de cautare si salvare a vietii omenesti;
– asistenta si salvare;
– patrundere rapida in camp de foc, stingere incendiu, extragere persoane aflate in pericol;
– misiuni de remorcaj in regim de urgenta;
– misiuni de evacuare medicala de urgenta;
– misiuni de asistenta in operatiuni de preluare migranti;
– misiuni de asistenta si serviciu in lucrari offshore;
– transfer personal/raniti in operatiuni elicopter.
Poate lua la bord 35 de persoane aflate in dificultate.
Nava Depoluare Safir

Nava de interventie si depoluare
Capacitate | 14 de persoane | |
Anul Constructiei/Santierul | 2002/S.N. Mangalia | |
Lungime Maxima (m) | 18,7 | |
Latime Maxima (m) | 4,95 | |
Pescaj Maxim (m) | 1,5 | |
TRB | 46 | |
Motor Principal | 2×430 CP | |
Tip Motor |
VOLVO TAMD74C-B 2071 |
Nava Depoluare Rubin

Nava de interventie si depoluare
Capacitate | 14 de persoane | |
Anul Constructiei/Santierul | 2002/S.N. Mangalia | |
Lungime Maxima (m) | 18,7 | |
Latime Maxima (m) | 4,95 | |
Pescaj Maxim (m) | 1,5 | |
TRB | 46 | |
Motor Principal | 2×430 CP | |
Tip Motor |
VOLVO TAMD74C-B 2071 |
Nava Depoluare Cristal

Nava de interventie si depoluare
Capacitate | 14 de persoane | |
Anul Constructiei/Santierul | 2002/S.N. Mangalia | |
Lungime Maxima (m) | 18,7 | |
Latime Maxima (m) | 4,95 | |
Pescaj Maxim (m) | 1,5 | |
TRB | 46 | |
Motor Principal | 2×430 CP | |
Tip Motor |
VOLVO TAMD74C-B 2071 |
Nava de interventii MAIA

Nava de interventii in ape de mica adancime
Clasa |
Lloyd’s Register 100A1 SSC WorkBoat, Mono, HSC, G2A, MCH, UMS |
|
Anul Constructiei/ Santierul |
2019/ Baltic Workboats Shipyard, Estonia | |
Inaltime constructiva | 2,035 m | |
Lungime Maxima | 18,60 m | |
Latime Maxima | 4,69 m | |
Pescaj Maxim | 0.90 m (1,45 cu derivor) |
|
TRB | 38 tone | |
Nr. si tipul motoarelor |
2 x Volvo Penta | |
Puterea totala a motoarelor |
2 x 441 kW | |
Zona de navigatie | Maritima |
Nava Maia este o salupa specializata in depoluare si poate prelua la bord 10 persoane aflate in dificultate. Poate efectua secundar si misiuni de cautare si salvare (SAR) de vieti omenesti cu ajutorul echipamentelor specializate de recuparare a persoanelor din apa.
Nava de interventii GAIA

Nava de interventii in ape de mica adancime
Clasa |
Lloyd’s Register 100A1 SSC WorkBoat, Mono, HSC, G2A, MCH, UMS |
|
Anul Constructiei/ Santierul |
2019/ Baltic Workboats Shipyard, Estonia | |
Inaltime constructiva | 2,035 m | |
Lungime Maxima | 18,60 m | |
Latime Maxima | 4,69 m | |
Pescaj Maxim | 0.90 m (1,45 cu derivor) |
|
TRB | 38 tone | |
Nr. si tipul motoarelor |
2 x Volvo Penta | |
Puterea totala a motoarelor |
2 x 441 kW | |
Zona de navigatie | Maritima |
Nava GAIA este o salupa specializata in depoluare si poate prelua la bord 6 persoane aflate in dificultate. Nava specializata de depoluare pentru interventii in ape de mica adancime destinata pentru:
– limitarea zonei poluate prin remorcajul barajelor antipoluante;
– colectarea reziduurilor petroliere cu punct de aprindere de peste 60 C, de la suprafata apei;
– colectarea reziduurilor solide si reziduurilor petroliere de pe suprafata apei cu o latime de maturare de 20m;
– colectarea petrolului si produselor petroliere cu o capacitate de pana la 30 mc/h;
– actiune de imprastiere dispersanti/absorbanti;
– stingere incendiu;
– remorcaj de urgenta;
– transport de echipamente pe punte.
Nava de interventii BRIZO

Nava de depoluare
Clasa | Bureau Veritas I-HULL-MACH, Tug Boat, Oil Recovery, Fire-Fighting-E, Design Bollard Pull 23 Tons, Unrestricted navigation, AUT-UMS | |
Anul Constructiei/ Santierul |
2021/Santierul naval Celiktrans, Turcia | |
Inaltime constructiva | – | |
Lungime Maxima | 39,5 m | |
Latime Maxima | 9,80 m | |
Pescaj Maxim | 3,20 m | |
TRB | 470 tone | |
Nr. si tipul motoarelor |
2 x Volvo Penta | |
Puterea totala a motoarelor |
2 x 700 kW | |
Zona de navigatie | Maritim nelimitat |
Nava Brizo este o salupa specializata in depoluare si poate prelua la bord 15 persoane aflate in dificultate.